Innowacyjne partnerstwo Chanel i Farfetch

 Chanel, jedna z wiodących na świecie firm luksusowych działających w branży mody, perfum i urody, zegarków i biżuterii oraz Farfetch, wiodąca globalna platforma technologiczna dla branży modowej, ogłosiły wyłączną, globalną Umowę o partnerstwie innowacyjnym, która obejmie współpracę obu firm w celu opracowania szeregu inicjatyw cyfrowych, które zapewnią niezrównane wrażenia klientów zarówno w trybie offline, jak i online, w sklepie i poza sklepem.

Partnerstwo Chanel i Farfetch to pierwsze tego rodzaju przedsięwzięcie w branży handlu luksusowego. Obie firmy współpracują od kilku miesięcy nad tym, jak połączyć doświadczenie Chanel w zakresie luksusowego handlu detalicznego i skupić się na nienagannej obsłudze klienta dzięki doświadczeniu Farfetch w zakresie cyfrowych innowacji i technologii. Obie marki mają wspólną wizję przyszłości handlu detalicznego.

Uważają, że dzisiejsza technologia pozwala klientom oczekiwać ultra-spersonalizowanych doświadczeń w ich rzeczywistym i cyfrowym życiu, a popyt na te dwa światy jest płynnie połączony. Wizja Rozszerzonej Sprzedaży Farfetch zapewnia przyszłe wrażenia z zakupów w sklepie, dając wgląd w preferencje klientów zarówno w butiku, jak i ogólnie.

Dzięki temu partnerstwu, Chanel wykorzysta globalną platformę technologiczną Farfetch, aby stworzyć własne doświadczenie w zakresie rozszerzonego handlu detalicznego i poprawić wrażenia z butiku dla klientów, jako pierwszą z wielu inicjatyw, w których firmy będą współpracować. Chanel jest przekonane, że angażowanie klientów w butik dzięki wyłączności 8 rocznych kolekcji  i emocje, które przekazują, jest kluczowym filarem dla optymalnego doświadczenia klienta.

W ramach partnerstwa Chanel zainwestował w Farfetch, dołączając do obecnych akcjonariuszy.

Chanel