Estée Lauder otwiera pierwszy w Polsce flagowy sklep firmowy

Estée Lauder z dumą prezentuje swój pierwszy w Polsce flagowy sklep firmowy w Galerii Krakowskiej w Krakowie – nowoczesną, dynamiczną i przyjazną konsumentom przestrzeń, umożliwiającą klientkom pełne zanurzenie się w luksusie oraz nowoczesnej elegancji, z której słynie marka Estée Lauder. Innowacyjna koncepcja stworzona przez Dyrektora Kreatywnego marki, Richarda Ferrettiego, opowiada historię Estée Lauder za pomocą precyzyjnie dobranych, uzupełniających się nawzajem elementów designu, które doskonale wpisują się w charakterystyczną dla naszej marki architekturę. Korzystająca z najnowocześniejszych efektów wizualnych, zachęcająca sceneria, w której luksus sąsiaduje z przystępnością, stanowi prawdziwą zapowiedź innowacyjnego podejścia oraz szerokiej gamy oferowanych naszym klientkom doznań konsumenckich, obejmujących zarówno pełną samoobsługę jak i wyspecjalizowaną obsługę doradców ds. urody.

Styl i design
Nowy design ucieleśnia twórczego ducha i wyrafinowanie. Flagowy sklep firmowy utrzymany jest w nowoczesnej, a zarazem nawiązującej do legendarnego dziedzictwa Estée Lauder kolorystyce, harmonijnie łączącej charakterystyczne dla naszej marki granat i złoto z wykwintną platyną.

Technologia i innowacyjność
Innowacja znajduje wyraz w wyjątkowym i nieustannie aktualizowanym zestawieniu skoordynowanych technologii wizualnych, które wzbogacają wystrój sklepu o element nowoczesności i świeżości oraz znakomicie podkreślają ogromny potencjał naszej oferty produktów. “Wystrój sklepów Estée Lauder tworzy dynamiczną przestrzeń, oferującą możliwość ciągłej interakcji z klientem” – wyjaśnia Richard Ferretti. “Wchodząc do naszego sklepu, klientka będzie za każdym razem odnosić wrażenie, iż wkroczyła w całkiem nową przestrzeń, w której nasze najnowsze produkty prezentowane są w niezwykle sugestywny, widowiskowy sposób”. Efekt taki zawdzięczamy środkom audiowizualnym przyciągającym uwagę klientek spójnym i starannie wyreżyserowanym przekazem.

Podejście high-touch
Dynamiczny wystrój sklepu stanowi doskonały wyraz podejścia high-touch, które zespół Estée Lauder przejawia spełniając wszelkie życzenia i potrzeby klientek.

Wygodne zakupy: Wydzielony na terenie sklepu specjalny obszar umożliwia konsumentkom pełną swobodę zakupów i maksymalną niezależność. Każda klientka może wypróbować dowolny, wybrany przez siebie produkt do pielęgnacji skóry, makijażu lub zapach. Wszystkie testery i pozostałe produkty zostały dokładnie opisane i umieszczone na przezroczystych, jasno oznakowanych podstawkach umożliwiających odszukanie właściwego artykułu. Zainteresowane próbkami klientki mogą również zasięgnąć porady doradców ds. urody.

Wyjątkowa obsługa: “Beautiful Skin Studios™” to specjalne miejsca konsultacyjne, dzięki którym klientki będą mogły obejrzeć wykonany makijaż w 3 rodzajach światła: dziennym, biurowym i wieczorowym. Dodatkową atrakcją będzie iMatch™ Digital Shade Finder – intuicyjne urządzenie działające w każdym oświetleniu. iMatch™ umożliwia dobór podkładu, dopasowanego do potrzeb i trybu życia klientki, a przede wszystkim idealnie dobranego do jej kolorytu skóry Strefa przyjaznego kontaktu oferuje możliwość bardziej osobistej, indywidualnej interakcji klientów z doradcami ds. urody. Zaprojektowane w Estée Lauder autorskie narzędzia zapewniają możliwość udzielenia pełnej konsultacji w zakresie pielęgnacji urody, a reszta strefy umożliwia bardziej spontaniczną, krócej trwającą obsługę.
Hity sprzedaży i uroda w pigułce: W narożach sklepu, w jego głębi, umieszczono testery najważniejszych i najpopularniejszych produktów Estée Lauder z różnych półek cenowych. Każdy element wystawienniczy zawiera produkty z różnych kategorii, co umożliwia nabywanie artykułów w różnych cenach oraz urozmaica proces zakupów.

 
Pierwszy flagowy sklep firmowy Estée Lauder zostanie otwarty w Galerii Krakowskiej, w Krakowie, 26 lutego 2014 roku. Drugi salon firmowy otwarty zostanie w Galerii Katowckiej, w Katowicach, 5 marca 2014 roku.

 

 

Estee Lauder, wydarzenie