Chanel sponsorem renowacji Grand Palais w Paryżu

CHANEL zostało sponsorem projektu renowacji Grand Palais, która ma się rozpocząć w grudniu 2020 r., a zakończy się w 2024 r. ponowne otwarcie nastąpi w 2023 r.

 

Jako dom mody poświęcony kreacji otwartej na świat i skierowany ku przyszłości, CHANEL ponawia swoje zaangażowanie w inicjatywę swojej założycielki Gabrielle Chanel, wspierając kulturalne i artystyczne korzenie Paryża poprzez nowy, ekskluzywny i historyczny sponsoring: wniesie 25 milionów euro na renowację i remont Grand Palais, symbolu innowacji architektonicznej w Paryżu. Grand Palais został zbudowany na potrzeby wystawy powszechnej z 1900 roku i jest jednym z najpiękniejszych zabytków Europy, a także miejscem ściśle związanym z Chanel od wielu lat. Od 2005 roku jest miejscem niezwykłych dekorów stworzonych przez Dyrektora Artystycznego Domu Karla Lagerfelda na pokazy CHANEL Ready-to-Wear i Haute Couture.

 

 

CHANEL i Grand Palais nawiązały bliskie więzi, które zainicjował Karl Lagerfeld w 2005 roku. Dla CHANEL, Grand Palais, a zwłaszcza jego wyjątkowa Nawa, gdzie odbywają się nasze pokazy mody, jest czymś więcej niż zwykłym zabytkiem w sercu Paryża, jego niezwykła architektura sprawia, że ​​jest prawdziwym źródłem inspiracji i twórczości Karla Lagerfelda. Ta paryska instytucja ma uniwersalne powołanie i jesteśmy dumni i zachwyceni towarzysząc Grand Palais i jego prezydentowi, Sylvie Hubac, w tak ambitnej restauracji i projekcie renowacji „- powiedział Bruno Pavlovsky, prezes Fashion CHANEL.

 

Chanel